Το βασικό Saltiga εξελίσσεται και συγκεντρώνει τις τελευταίες τεχνολογίες της Daiwa για βαρύ ψάρεμα. Προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες όλων των ψαράδων, εφαρμόζεται ένα νέο σύστημα μεγέθους στο Saltiga 2020 καθώς και δύο τύποι μανιβέλας που προσφέρονται.
Βελτιωμένη διάρκεια ζωής
Το πλαίσιο του Saltiga 2020 επωφελείται από τις πιο πρόσφατες καινοτομίες της Daiwa: η Monocoque δομή του αμαξώματος σε ένα ενιαίο συμμετρικό επεξεργασμένο κομμάτι δίνει στον κύλινδρο μεγαλύτερη στιβαρότητα. Εξ ολοκλήρου κατασκευασμένο από αλουμίνιο, η στιβαρότητα του πλαισίου αυξάνεται. Ο τροχός ελέγχου που περικλείεται στο πλαίσιο είναι φαρδύτερος (46 χλστ.) και παχύτερος (8,7 χλστ.) από την προηγούμενη έκδοση του Saltiga (2015) ενώ είναι ελαφρύτερος χάρη στη σύνθεσή του από αλουμίνιο G1. Προκειμένου να περιοριστεί η διάβρωση, το καρούλι βάφεται με 5 επάλληλες στρώσεις: ανοδίωση, αντιστατική βαφή, αστάρι, βαφή και βερνίκι. Ο ρότορας αέρα αλουμινίου είναι πιο άκαμπτος από τον άνθρακα ZAION και πιο ισχυρός, επομένως ο βραχίονας συλλογής είναι ισχυρότερος. Και στις δύο πλευρές του τροχού ελέγχου, δύο ρουλεμάν MagSealed παρέχουν ρευστότητα και στεγανοποίηση στο Saltiga.
Το σύστημα πέδησης ATD (Automatic Tournament Drag) αποτελείται πλέον από 14 στοιχεία σε σύγκριση με 6 για το Saltiga 2015, γεγονός που καθιστά το Saltiga 2020 δέκα φορές πιο ισχυρό και ανθεκτικό από τον προκάτοχό του. Το κουμπί του φρένου έχει επίσης επανασχεδιαστεί: είναι πιο εργονομικό χάρη στη διεύρυνση κατά 42%. Όπως το κάλυμμα του πόμολο και το κολάρο του φρένου (δύο εσωτερικά εξαρτήματα), το πόμολο του φρένου είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο. Αυτό επιτρέπει τη μεταφορά θερμότητας και την εκκένωση που εγγυάται τη ρευστότητα και την αποτελεσματικότητα του Saltiga. Για να ρυθμίσετε με ακρίβεια το φρένο, ο ήχος της καστάνιας έχει ενταθεί. Ιδανική για αθλητικά ψάρια, η στρογγυλή ή οβάλ λαβή αλουμινίου προσφέρει ισχυρό και άνετο κράτημα. Πάντα με στόχο τη μεγιστοποίηση της αλιευτικής απόλαυσης, το Saltiga 2020 είναι εξοπλισμένο με ένα καρούλι LC-ABS (Long Cast) που εξασφαλίζει ομαλή απόδοση γραμμής καθώς και μειωμένο κίνδυνο κουνήματος. Μια άλλη πρακτική λεπτομέρεια του Saltiga 2020 στεγάζεται στο pick-up του οποίου το άνοιγμα και το κλείσιμο ελέγχονται από ένα πόδι που εμποδίζει τον ρότορα να περιστρέφεται όταν βρίσκεται σε πλήρη λειτουργία.
Νέο διάγραμμα μεγεθών
Για λόγους συνέπειας με περιστρεφόμενους τροχούς μικρού μεγέθους, η σειρά Saltiga 2020 υιοθετεί μια νέα κλίμακα μεγέθους: από 8000 (που αντιστοιχεί στο μέγεθος 4500 του Saltiga 2015) έως 20.000 (πρώην μέγεθος 8000).
Με αυτή τη νέα σειρά, το Saltiga ωθεί τα όρια απόδοσης ακόμα περισσότερο χάρη στις υψηλές τεχνολογίες που το εξοπλίζουν. Μένει μόνο οι ψαράδες να το πάρουν στα χέρια τους και να χτυπήσουν το ρεκόρ τους.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
- Φρένο τεχνολογίας ATD με δίσκους άνθρακα και εξαιρετικό ήχο, Μεγάλο εργονομικό κουμπί φρένων από αλουμίνιο,
- Ρουλεμάν: 12 + 1 συμπεριλαμβανομένων 2 MagSealed και 6 CRBB
- Σκελετός Monocoque από βαμμένο αλουμίνιο σε 5 στρώσεις και “Air Rotor” σε αλουμίνιο
- Καρούλι LC-ABS (Long Cast) με διπλό χείλος για ομαλή έξοδο γραμμής
- Στρόφαλος αλουμινίου σε οβάλ σχήμα (μοντέλα X/XH) και στρογγυλό σχήμα (μοντέλο P)
- Ενα τεμάχιο αεροπορική εγγύηση και απελευθέρωση καστάνιας
- Κινητήριος τροχός G1 dura-αλουμινίου
Μοντέλο |
Βάρος (gr) | Νήμα (pe) | Χωρητικότητα (m)
Βάσει Νήματος |
Φρένα (kg) | Ανάκτηση (cm) |
Σχέση Ταχύτητας |
8000 H |
655 | 4 | 300 | 25 | 111 |
5.8:1 |
10000 H |
655 | 5 | 300 | 25 | 118 | 5.8:1 |
14000 XH | 665 | 6 | 300 | 25 | 134 |
6.2:1 |
18000 H |
885 | 8 | 300 | 30 | 127 | 5.8:1 |
20000 H | 890 | 10 | 300 | 30 | 143 |
5.8:1 |




€1.302,00 €1.171,80